Nak Gune Fone Balik

sumpah aku tensyen bile fone rosak. .sunyi semacam jew idup. .
sedey gile bile nak on sim pinjam fone mama jap. .
then off blik. . aduish. .apela naseb ak. . 
nak msj pon susa. . rindu tahap otomen da nie. (T_T). .
maybe esok fone tu kembali normal. .harap2 macam tu la. . 
lagi lame bole jadi gile ak cmnie. .
 da macam kt PLKN pon ade. .
hoho. .cam tau2 jew ak. PLKN pon tak pegi lagi. .

.akunakfone.akunakfone.akunakfone.akunakfone.akunakfone.akunakfone.akunakfone.akunakfone.

tenyen2 idup camnie. .
tak de kew orang nak sedekah fone kat ak. . 1 ari pon oke la. .
ak da tak tahan camnie.